- W ciągu półtora miesiąca terminal zyska dach i wszystkie ściany zewnętrzne. W czasie zimy będzie można wykańczać budowlę i montować wszelkie instalacje. Terminal zostanie ukończony zgodnie z planem w kwietniu przyszłego roku - zapowiedział Jarosław Popiołek, prezes Mostostalu Warszawa, głównego wykonawcy dworca lotniczego oraz parkingów i dróg przy lotnisku. Terminal w Modlinie będzie mieć dwa poziomy. Znajdą się w nim 21 stanowiska do odprawy i cztery tzw. bramki do samolotów.
niedziela, 2 października 2011
Film z budowy terminala i parkingów
Postęp prac robi wrażenie. W porównaniu z wiosną, gdy z ziemi wystawały dopiero fundamenty i pierwsze słupy, krajobraz na placu budowy zmienił się diametralnie. Widać już zaokrągloną bryłę terminalu autorstwa Stefana Kuryłowicza, tragicznie zmarłego w czerwcowym wypadku awionetki. Będzie to stalowo-szklana konstrukcja, która ma się opierać na 18 wielkich dźwigarach. Na jednej z bocznych ścian widzieliśmy już szklaną elewację.
- W ciągu półtora miesiąca terminal zyska dach i wszystkie ściany zewnętrzne. W czasie zimy będzie można wykańczać budowlę i montować wszelkie instalacje. Terminal zostanie ukończony zgodnie z planem w kwietniu przyszłego roku - zapowiedział Jarosław Popiołek, prezes Mostostalu Warszawa, głównego wykonawcy dworca lotniczego oraz parkingów i dróg przy lotnisku. Terminal w Modlinie będzie mieć dwa poziomy. Znajdą się w nim 21 stanowiska do odprawy i cztery tzw. bramki do samolotów.
- W ciągu półtora miesiąca terminal zyska dach i wszystkie ściany zewnętrzne. W czasie zimy będzie można wykańczać budowlę i montować wszelkie instalacje. Terminal zostanie ukończony zgodnie z planem w kwietniu przyszłego roku - zapowiedział Jarosław Popiołek, prezes Mostostalu Warszawa, głównego wykonawcy dworca lotniczego oraz parkingów i dróg przy lotnisku. Terminal w Modlinie będzie mieć dwa poziomy. Znajdą się w nim 21 stanowiska do odprawy i cztery tzw. bramki do samolotów.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz