środa, 20 czerwca 2012

Pociągiem i autobusem Kolei Mazowieckich na Lotnisko w Modlinie.


Już od 29 czerwca pociągi uruchamiane przez Koleje Mazowieckie zapewnią dojazd pasażerom do stacji Modlin. Dalej do Mazowieckiego Portu Lotniczego podróżnych zabiorą specjalne autobusy.Bilet na pociąg z Warszawy Centralnej do stacji Modlin (44 km) będzie kosztował 12,50 zł. Bilet na przejazd autobusem będzie kosztował 3,30 zł. Sprzedaż biletów będzie możliwa w każdej kasie KM oraz w kasach mobilnych jak i u pracownika KM prowadzącego odprawę w autobusach.


Koleje Mazowieckie będą przewozić pasażerów pomiędzy stacją Modlin a Warszawą codziennie. Pierwszy pociąg odjedzie ze stacji Modlin 15 minut po północy. Natomiast ostatni o 23:23.
W ciągu całego dnia na trasie Modlin – Warszawa do dyspozycji podróżnych będzie 14 połączeń. Dodatkowo pociągi połączą dwa porty lotnicze w obrębie Mazowsza: Lotnisko Warszawa/Modlin oraz Lotnisko Chopina.
Pomiędzy stacją kolejową Modlin a terminalem lotniska od 16 lipca co 20 minut będą kursowały specjalne autobusy lotniskowe, pomalowane w barwy Kolei Mazowieckich. Mogą pomieścić do 70 pasażerów, są klimatyzowane, a także przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Rozkład jazdy autobusów będzie dostosowany do przyjazdów/odjazdów pociągów.

Pociągi na trasie Modlin – Warszawa będą zatrzymywały się na stacjach: Nowy Dwór Mazowiecki, Chotomów, Legionowo Przystanek, Legionowo, Warszawa Płudy, Warszawa Toruńska, Warszawa Wschodnia, Warszawa Centralna oraz Warszawa Zachodnia. Część pociągów będzie zatrzymywała się dodatkowo na stacjach: Warszawa Choszczówka oraz Warszawa Praga.

Przejazd pociągiem na stację Modlin ze stacji Warszawa Centralna będzie trwał 44 minuty. Autobusy będą pokonywały trasę stacja Modlin – terminal lotniska w około 10 minut.

46 komentarzy:

  1. To szybciej i taniej autobusem PKS lub Translud za 8 złotych bezpośrednio spod lotniska do Centrum Warszawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. PKS i Translud nie dojeżdżają do lotniska.

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy będzie bezpośrednie połączenie między oboma lotniskami, tj. trasa Modlin - Lotnisko Chopina?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wątpicie w to, że Translud będzie dojeżdżał na lotnisko? To dla kogo władze portu lotniczego przygotowują dworzec dla przewoźników autobusowych?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre! W Warszawie zrobili dworzec a teraz okazuje się , że linie lotnicze uciekają do Modlina bo taniej.
    Niestety pasażer z Warszawy musi jechać pociągiem i autobusem aby dostać się na lotnio :) Strefa Mroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak jest w UK? Z Londynu na Luton też trzeba dojechać koleją i autobusem. To są tanie linie więc inwestycji podobnych do Okęcia tam nie będzie :(

      Usuń
    2. no może i stefa mroku ale 'ja porównałam ceny z modlina a z okecja hahah jadę z modlina opłaca mi się w dwie strony do wawy taxi dojechac

      Usuń
  6. Powielam pytanie dotyczące połączenia LOTNISKO MODLIN-LOTNISKO CHOPINA, pojawi się takowe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy przeczytać: "Dodatkowo pociągi połączą dwa porty lotnicze w obrębie Mazowsza: Lotnisko Warszawa/Modlin oraz Lotnisko Chopina."

      Usuń
  7. Bilet na autobus kosztować bedzie 4zł a nie 3,30

    OdpowiedzUsuń
  8. niech se wsadza taki rozklad pociagow - co to za ulatwienie dojazdu gdy ostatni pociag z Legionowa, nawet nie z Modlina odjezdza o 22:50. Co z pozniejszymy lotami? Bruksela np. laduje o 23:00, tak samo Londyn. Pieszo do centrum czy jak ???

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem o co ta afera z dojazdami ale jak się komuś nie podoba takie rozwiązanie to latajcie z Okęcia 5 razy drożej i z lądowaniem na lotniskach z których i tak trzeba dymać kilkadziesiąt kilometrów za niemałe pieniądze wtedy poczujecie różnicę, mi ten projekt się podoba początki zawsze ciężkie a później lepiej, czy można w Polsce przestać - choć na chwilę - narzekać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się zgadzam !!!

      Usuń
    2. a ja nie czemu w takim razie nie lecicie z okęcia powiem wam bo cena parokrotnie mniejsza prawda zreszta na wiekszosc lotów juz biletów nawet nie ma jak do madrytu z trzy osby lecimy za 230 zł no ludzie to czego tu chcieć wzielismy taksówkę z wawy zapłaciłem 180 zł i byłem pod lotniskiem w 30 min kiedyś z okecia jechałem na tarchomin 55 min wiec o czym wy gadkujecie hahah to latajcie sobie z okecia

      Usuń
    3. podzielam pana zdanie jaki macie problem za bilety w promocji płacicie mało pięc razy mniej nawet 15 razy mniej niz na okeciu ,pociąg z wawy gdanskiej do nowego dworu tam do autobusu pod same lotnisko albo taxi ok 25 zł ;autobusy firmy translud z wawy centralnej pod same lotnisko jezdzą ok 35 min 40 min to z okecia w korkach ile jedziecie płacac nawet 1000 za bilet czesto nawt godzine stojcie w korkach wiec poco narzekacie macje nowe lotnisko płacicie grosę to i na taxi was stać cenę zawsze można negocjować pozdrawiam

      Usuń
  10. mam wylot z Modlina o godz.6,00-moze mi podpowiecie jak tam się dostać z Warszawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odjazd 03:16 Warszawa Zachodnia [Stacja kolejowa]
      przyjazd 04:08 Modlin [Stacja kolejowa]

      następne połączenie może być za późno 4:14 - 5:07

      jeszcze jest translud nr 2 i 6, ale musiałbyś dojechać taxówką na lotnisko chyba

      Usuń
    2. transludy pod lotnisko jeżdza niektóre ale taxi z nowego dworu ok 25 zł

      Usuń
  11. mam pytanie. Czy te odjazdy nocne obowiązywać będą tylko w wakacje? bo jak patrzę na stronie KM rozkład na wrzesień, to nie ma nawet słowa o wyjeździe o 3:16 z zachodniej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. translud rozkład jazdy z przystankami pozdrawiam

      Usuń
  12. czytam i czytam na temat połączeń z Warszawy Centralnej i wychodzi na to, że na ma żadnego połączenia bezpośrednio na lotnisko w Modlinie? Czy moze ja nie czegoś nie zrozumiałam? Bardzo proszę o jakąś konstruktywna odpowiedź, bo może szybciej i prościej będzie poprosić kogos znajomego o podwiezienie, niż bawić się w pociągi, czy autobusy? Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mieszkam w modlinie nie ma zadnego problemu z dojazdem tylko nie dziwię się wam poprostu nie wiecie jak dojechać ;-mozecie koleją z dworca warszawa gdańska do nowego dworu mazowieckiego ale tam przesiadka do autobusu niestety jezdzą takie specialne pod lotnisko ;najlepiej transludem sa to autobusy które odjezdzają z centrum przystanki mają pod domami towarowymi centrum na takim autobusie pisze translud lotnisko modlin i busy też są dojazd na lotnisko ok 40 min bilet ok 12 zł no jak rano pozostaje taxi ja polecam ele sprawdzone taksówki maja umowę z lotniskiem no i cena ok 150 zł w nocy troche drozej ale mozecie negociować cenę ok 30 min i pod lotniskiem jak sami samochodem jedziecie to z wawy 7 i za mostem wislanym na wiadukt jak na nowy dwór 100 metrów skrecić na pierwszych swiatłach tam jest wielki napis lotnisko i na lotnisku od stony nowedo dworu przejechać dwa mosty na rondzie cały czas prosto i na pierwszych swiatłach skret na lotnisko pozdrawiam

      Usuń
  13. Han ha mysle ze wogole zmienie trase zamiast do w-wy- zaczne jezdzic do Gdanska rowniez piekne,mile tanie miasto-dobre polaczczenie na lotnisko.Rezygnujcie z w-wy zapraszam do Gdanska!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DO ,,ANONIMOWY,,
      Czy lecisz może o 6:00 do Oslo z Modlina?

      Usuń
    2. ja lece haha, ale nie mam pojecia jak dojechac wlasnie :/

      Usuń
    3. A z jakiej miejscowości wyjeżdżasz? Ja z Zamościa...

      Usuń
  14. Szukam rozkładu jazdy tych autobusów i pociągów i nijak nie mogę znaleźć. Dlaczego nie ma na tej stronie linku do nich ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem mieszkanka pocjagi z nowego dworu maz autobusy spod lotniska stoją cały czas tylko nie wsiadajcie w pks ;najlepsze; translud jada prosto pod dworzec centralny takie duze jak wycieczkowe ok 35 min jada

      Usuń
    2. Ja wlasnie jutro przylatuje do Modlin i nie wiem jak do jechac do zachodniego taki jest balagan

      Usuń
  15. na www.ztm.waw.pl znalazłam połączenie z Warszawa Gdańska do Modlina. Dość często jeździ, ale tam trzeba dojechać metrem i przejść do stacji. Koszt biletu 10,60zł

    z Centralnej są jakieś połączenia, ale jak sprawdzałam na jutro to były co 2-3 godziny :/ bezsens...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. autobusy translud jeżdzą co pół godziny z warszawy centralnej

      Usuń
  16. Does the train from Modlin stop at Warszawa Gdanska?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ELE TAXI ok 150 zł-warszawa -lotnisko modlin

      Usuń
  17. mam wylot 27.07 (sobota) o 6.30 potrzebuje znalezc transport aby byc na lotnisku o 4.30
    jak mam to zrobic?? jak dojechac tak wczesnie na lotnisko?

    nie moge nigdzie znalezc info a infolinie z zagranicy jakims cudem nie dzialaja?? slabo....
    prosze o odpowiedz na email: barbara.haugen@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej taxi z warszawy ok 150 zł pod samo lotnisko ele taxi taką ma cene umowną z lotniskiem maja podpisana umowe pozdrawiam

      Usuń
  18. no własnie lotnisko lezy z transportem niestety ostatnio chciałam jechać taxi ale niby pisze taxi a taxi dalej stoją powiem szczeze parokrotnie zostałam oszukana przez taksówkarzy teraz wybieram sprawdzone taxówki min Ele taxi i sawę więc podrózujac z dziecmi wolę wsiasc do bezpiecznej taxówki i zapłace normalną cenę nie naciagana pozdrawiam ekipę lotnisko fajne samoloty ceny super ale gdzie taxi postój jest złapałam pana z ele zawiózł mnie na zachodni cena 150 zł super tylko do taxi musiałam przejśc z dziecmi spory kawałek pan mi powiedział ze nie moga podjezdzać pod port więc jak z bagazami i małymi dziecmi przejśc pan z ele taxi pomógł mi z bagazami i dziecmi i brawo ale czy kazdy mi pomoże niech sie obsługa zastanowi nad klijentami dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  19. to faktycznie ,gdzie pani pisała stoją te taksówki?,po drugiej stronie ale tam pisze postój taxi proszę niech pani poda mi nazwę tych firm taxi tez parę razy zostałam oszukana nie chcę zapłacić za dojazd 500zł Dziekuje ma lot w sobotę

    OdpowiedzUsuń
  20. po drugiej stronie z czystym sercem polecam pani ELLE TAXI czesto nawet w wawie z tej firmy kozystam nigdy zaden z panów mnie nie wystawił ani nieoszukał pani podejdzie i negocjuje pani cene z modlina czesto ci panowie do domu do warszawy wracaja ja jechałam za 180 zł na wilanów a z warszawy okecia zapłaciłam 110 zł wiec prosze sie nie bać podejśc do takiego pana z ele taxi pomoze pani z bagazami i dziecmi pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  21. ostatni raz piszę 1).autobusy z warszawa centralna TRANSLUD (rozkład jazdy translud na intenecie opisane sa przystanki z dokładna godziną) 2)pociąg z warszawa gdańska (przesiadka w nowym dworze mazowieckim sa podstawione autobusy busy itp albo taxi ok 25zł) 3)taxi (ja polecam ele mają umowe z lotniskiem i cena cenę ludzką ok 180 zł ) to najlepsze dojazdy jesli samochode to trasą nr 7 na ślimaku na nowy dwór pierwszw swiatła w lewo ok 100metrów z trasy jest lotnisko pozdrawiam jakies pytania prosze piasać na email aneek88@wp.pl pomoge państu szybko i w normalnych warunkach dojechać na lotnisko Modlin z każdego miejsca w kraju pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Proszę przestać reklamować usługi firmy ELE Taxi. Nie mają jeszcze podpisanej umowy z lotniskiem Modlin. Firmy przewozowe stanęły dopiero do przetargu, dlatego nie ma wyznaczonego postoju taxi. Ele taxi nie zawsze jest w porządku, również potrafią jechać za wysoką stawkę. Niektórzy taksówkarze z ele są bardzo namolni: łapią za rękę na lotnisku lub jadą za busami na stację PKP Modlin, aby tylko złapać klienta.

    OdpowiedzUsuń
  23. Martwi mnie tylko ta stacja, bez schodów ruchomych, wind i innych uniedogodnień dla osób z walizkami, na wózkach itp, poza tym połączenie spoko, wiele innych lotnisk na świecie ma takie rozwiązania, np Luton w Londynie...

    OdpowiedzUsuń
  24. 30 lipca wracałam z Brukseli na lotnisku w Modlinie byłam o godzinie 22.45. Po wyjściu zobaczyłam dwa stanowiska z napisami: bilety do centrum i drugie do stacji metra Młociny, ponieważ bardzo korzystne dla mnie było drugie rozwiązanie poprosiłam o bilety ale niestety już autobus do stacji metra nie jechał bo było za pózno wiec po co to stanowisko? podobno i tak nie byłoby już metra. Ja się nie chciałam dostać do metra tylko tam wysiąść i nie bardzo mogę zrozumieć dlaczego jest informacja o odjeżdżających autobusach jak nie ma autobusów.A metro w Warszawie jezdzi do godziny 1w nocy, poza tym są tam autobusy nocne a w dodatku co kogo obchodzi dlaczego ja chcę tam jechać jest taka możliwość więc ją wybieram trudno zrozumieć. Informacji nie ma praktycznie żadnej bo słuchając różnych informacji dotarłam do domu na Bielanach przez Warszawę Wschodnią do Centrum i taksówką do celu. Z Brukseli leciałam 1 godz 35 min a z lotniska Modlin 3 godziny. Mimo wszystko mam nadzieję , że w najbliższym czasie unormują się te niedogodności dla pasażerów.

    OdpowiedzUsuń
  25. jak najlepiej wrocic z modlina do warszawy ok 22? translud jezdzi do 21...

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe jak się dostać na północny wschód Polski nie wracając do Warszawy? Czy przypadkiem ktoś nie wybiera się trasą w stronę Ełku 16 października? Przylatuję o 10.10. proszę o kontakt na e-maila: robertburba@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam, spontanicznie zarezerwowalam lot do Norwegii z lotniska w Modlinie nie dosc, ze o 6:50 to jeszcze w poniedzialek. czy ktos moglby mi udzielic informacji- dotre na lotnisko pociagiem z Warszawa centrum- MOdlin, nastepnie busem na lotnisko w godzinach 2-3 rano, poniewaz musze byc 2 godziny na odprawe, czy lepiej pojechac dzien wczesniej wieczorem i czatowac na lotnisku???:)

    OdpowiedzUsuń