WizzAir ma dość przekierowanych i odwołanych lotów ze względu na mgłę, która uniemożliwia lądowania w Modlinie.
- Z powodu częstych odwołań, opóźnień i przekierowań w Modlinie Wizz Air może tej zimy stracić 2 mln euro - mówi Daniel de Carvalho, dyrektor ds. komunikacji Wizz Air.
Wydaje się, że lotnisko podejmując decyzję o przeniesieniu swojej bazy do Modlina miało świadomość infrastruktury jaką ten port lotniczy posiada. Okazuje się jednak, że podczas negocjacji Zarząd MPL Warszawa Modlin obiecał szybsze wprowadzenie ILS w na lotnisku w Modlinie:
- Naszym głównym problemem w Modlinie, są opóźnienia spowodowane brakiem wymaganej i zalecanej infrastruktury. Modlin obiecał, że system ILS będzie funkcjonował w październiku tego roku, ale niestety do dnia dzisiejszego lotnisko wciąż działa z niekompletnym osprzętem nawigacyjnym.
Przedstawiciel Wizz Air'a wyraźnie daje do zrozumienia, że kosztami przekierowań zamierza "podzielić się" z lotniskiem. Sugeruje również, że możliwa jest wyprowadzka węgierskiego przewoźnika z Lotniska w Modlinie i powrót na na Lotnisko Chopina w Warszawie:
- Pogoda ma ogromny wpływ na nasze straty. Stale monitorujemy bieg wydarzeń i zastanawiamy się, co zrobić, by straty przez nas ponoszone były jak najmniejsze.
- Jeśli port lotniczy Warszawa-Modlin nadal ma niekompletną infrastrukturę nawigacyjną – Wizz Air może tej zimy stracić ponad 2 mln euro. Wszystko z powodu częstych odwołań, opóźnień i przekierowań w Modlinie.
- Od tej chwili za wydatki ponoszone przez nas z powodu braku odpowiednich instrumentów nawigacyjnych - zamierzamy fakturować lotnisko w Modlinie.
- Kiedy przenieśliśmy się z lotniska Chopina do Modlina mówiliśmy, że jest to "przyjazny rozwód". I jak to we wszystkich przyjaznych rozwodach bywa, kontynuowaliśmy rozmowy z lotniskiem im. Fryderyka Chopina. Rozmawiamy i z jednymi i z drugimi. Kto wygra tę rozgrywkę? Przekonamy się. Oba lotniska są konkurencyjnymi firmami i walczą o tych samych klientów – linie lotnicze. Na chwilę obecną Chopin nie wygląda zupełnie nieatrakcyjne.
- Nadszedł najwyższy czas, abyModlin dostarczył to, z czego nie wywiązuje się do tej pory – infrastrukturę lotniskową wedle wcześniejszych ustaleń.
Wyraźnie widać więc, że Wizz Air daje mocne ultimatum Zarządowi Lotniska Warszawa-Modlin. Co na to Lotnisko?
Na podstawie wywiadu dla Pasażer.com
Na podstawie wywiadu dla Pasażer.com
Wróćcie jak najszybciej na lotnisko Chopina! Dojazdy do Modlina i powroty z późnych lotów to koszmar!
OdpowiedzUsuńLepie
Jaki koszmar dojazdy są lepsze niż z Okęcia a po za tym jak wrócą na Okęcie to będziesz płacił 2x więcej za bilet
UsuńHello to every one, it's truly a pleasant for me to pay a visit this web page, it consists of helpful Information.
OdpowiedzUsuńVisit my homepage; hotele w warszawie w centrum